Linda Sahlström

22/12 avslutning! JULLOV!
Hade julavslutning idag! As nice. Vår klass höll i den och jag tyckte det gick bra :) Första gången jag sjöng inför publik och det kändes helt ok, fast hade velat att de skulle gå lite bättre fick inte riktigt fram rösten. men men.. efter det pratade vi med våra lärare och dem önskade en god jul. Sen gick vi till håkans döttrar och fika/åt, jag tog en fet sallad as gott var det!! efter det åkte jag och Erika hem till Jennica för julklappsbyte. Tack tjejer för de fina presenterna. Jag fick en filt, glass och en chokladtomte av erika och av jennica fick jag en fin neccesär, jätte bra och fina presenter :)! Jag har bara myst hela dagen och inte gjort så mycket efter det förutom att varit med Jennica. Nu ska jag snart sova då jag ska upp tidigt och ta med mig min syster in till stan för att bara ta det lugnt medans mamma städar här hemma :)! Sen på kvällen blir det uppesittarkväll :D

FYFAN VA SKÖNT MED LOV!

Den vita filten fick direkt plats i min säng!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress