Linda Sahlström

Måndag måndag.
Slutade 1 idag eftersom min lärare var hemma med sjukt barn, segt eftersom vi redan har skjutit upp vår redovisning en gång.. ska vi någonsin få göra den! orkar inte ha den kvar.. men men blev halv två bussen hem till min kära hund för att ta en promenad med han. Sen vare bara att invänta en seg men dock gullig pojkvän! När han kom så låg vi och svulla popcorn i soffan mums! sen åkte han hem och jag åkte på träning, gick helt okej det känns att vi hade målvaktsträning iaf ;) blir att tagga inför imr då vi har en plojmatch mot länslaget -96:or ska bli spännande speciellt när jag ska få stå usch! :) Juste! fick min första sladd igår hihi.. ingen kraftig dock men kul vare.. Nu blire sängen ciao!
p.s Den efterlängtade snön har kommit Jihoooo! är super glad :DDD d.s

Här var man redo för krog'N!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress