Linda Sahlström

Min älskade vän!
jag saknar dig enormt mycket! Från att få vara med dig varje dag till att ses 1 gång i veckan(om vi har tur) så ska du veta att jag saknar dig. Du är den jag kan prata med om allt, den jag kan lita på mest av alla och den jag alltid kan vända mig till. Vi behöver inga ord för att förstå varandra. Ibland är det nästan som om vi läser varandras tankar! Vi har delat så många minnen med varandra och vi har känt varandra i så många år.. Ja hur länge är det nu? minst 10 iaf men det var 2006-2007 som vi verkligen kom nära varandra. Du är den vän som har stått bredvid mig i vått och torrt och jag älskar dig för det. Vi börjar glida ifrån varann mer och mer, iaf vetskapen om att det bara var du och jag. Du är en äkta vän och jag hoppas vår vänskap kommer förbli evig. Jag kommer stå vid dig genom livet min kära vän Jennica Josefine Andersen.





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress