Linda Sahlström

Sacomässan!
Ja igår var jag på sacomässan med massa ifrån min klass. Var väldigt bra tycker jag! De fanns massa montrar med högskolor, kurser och jobb sen var även CSN och högskoleverket där. Så det fanns massa man kunde vända sig till! och om man inte bara ville gå och kolla bland alla montrar så kunde man gå på alla möjliga sorters föreläsningar, ja tummen upp för sacomässan! Jag fick jätte mycket information gällande de program och högskolor jag har tänkt att gå efter studenten. Men har inte riktigt satt min fot på om jag ska gå högskola eller om jag ska jobba. Väldigt svårt beslut och om jag ska gå i en högskola i stockholm så måste jag skicka in min ansökan senast januari! Om 1 månad! så är lite bråttom.. men får tänka över detta med en för och nackdelar lista! efter sacomässan så åkte jag till västerås för att jobba. Gick utmärkt att jobba inge speciellt som hände, förutom att jag sprang fram och tillbaka mellan wallmans middagen och konserten haha! dem behövde hjälp från båda sidorna men alltid lika kul att hjälpa till. Nu jobbar jag inte först på torsdag så det är skönt. Idag vaknade jag 13.40 och gick mot min vilja upp, tänkte att klockan var så mycket så jag måste väll pallra mig upp. Har inte gjort mycket idag bara städat bakat och pluggat typ.. Ja sen setat och väntat på en seg pojkvän då förståss -,- men men han är påväg nu så får hoppas han är här snart. Nu tänkte jag sätta mig och spela en sväng innan han kommer. Imorgon har vi match mot rönnby också ska bli spännande! Ja ska väl spela en omgång med Left4dead nu, hörs!




Fick med mig en del broschyrer hem! tror jag fick ett tiotal iaf.. synd med dålig webkamera kvalieté.

Jennica

Jag älskar dig så himla mkt! Världens bästa vän!!! <3 Du betyder så himla mycket å jag lovar dig! Vi kmr aldrig sluta vara vänner! Du är bäst<3<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress