Linda Sahlström

Fredag super!
Ja nu var det fredag igen! Super skönt. Efter skolan så fick jag åka med Erika till kolbäck för hon skulle hämta Sara där så då var hon snäll och sa att jag kunde hänga med! Men dessvärre så när jag kom hem till Hampus så var det ingen hemma, men då fick jag hänga med till Sara, hon skulle fixa sig innan dem åkte så jag fick vara kvar till Hampus kom hem. När jag sen kom hem till Hampus så slumra jag till och sov i 2 timmar så nu kommer jag förmodligen inte kunna sova så mycket inatt :/ trist! När jag iaf vakna så bjöd fam. Wikström på pizza, mums! Mamma kom och hämta mig vid 22 och jag övningskörde hem, gick bra :) Nu sitter jag bara här framför datorn och ser hur mina läxor kollar på mig.. men jag orkar inte ta itu med dem nu.. funderar på en spelomgång(left4dead 2) men vi får se :) Imorgon blir det hemmamatch och det var väl på tiden, ska bli kul! :) Efter det så får vi se vad som händer, planerna är väl att gå på bio med min kära syster i morgon kväll iaf.. kanske blir ett glas efter filmen. Tänkte sova där eftersom jag ska jobba inne i stan på söndag så kändes väl lika bra.. Nu blire nog lite teoriplugg så om jag orkar kasta mig i religions böckerna så gör jag det sen! Puss.


Älskar den här bilden! Den är tagen i Magaluf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress