Linda Sahlström

Prov hela tiden!
Usch! Har religions prov imr, och det är verkligen jätte mycket! Svaren på alla frågor totalt blev 14 sidor! Och det ska man plugga in bra.. Shit måste få VG :( hur ska de gå till! om jag inte kan frågorna nu hur ska jag kunna dem sen?? Attans Linda, visste att du skulle börjat plugga i helgen, men vem orkar egentligen?
Efter skolan idag åkte jag hem till min älskling för att umgås lite innan min pappa kom och hämta mig, annars har jag bara pluggat och tränat idag! Imorgon blir det väl något liknande förutom att jag inte ska vara med älskling då :/. Fick iaf overallerna idag!!! IIh har längtat så, ska glida i den imorgon i skolan .. Nej nu måste jag fan sova så jag orkar upp imorgon och kan göra det där jädrans provet! puss på rumpan..


<bilden tagen för någon månad sen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress