Linda Sahlström

So sleepy..
Usch är så trött nu mera så orkar inte uppdatera, sorry for that! Men får väl ta och skärpa mig lite.. Har lite migrän nu så blir snabbt ner i sängen! Ja vad har man gjort idag då? om inte pluggat i skolan och lite till.. har hjälpt lillasyster att skriva önskelista också, blev ju trots allt bara 2 A4!!!!! haha tur att barnleksaker bara kostar mellan 100-500 iaf så de inte var dyrare.. Träningen idag gick väl okej.. fan blir så trött bara! Känner mig as dålig, har väl en svacka! men idag fick jag ingen hjälp alls av mina backar de enda dom gjorde var att stå i vägen för mig så jag inte såg någonting sa åt dem typ 20 ggr men nej, dem skulle stå där. Fick iaf peppakaksdeg av mamma efter träning och så kollade jag på Desperete Housewifes(orkar inte tänka om de är fel stavat) Ja nej om man skulle ta och lägga sig nu, min hjärna börjar bli lite luddig! Can't wait to see my honey tomorrow <3 Puss å gonatt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress