Linda Sahlström

Stress..
Plugg, jobb, träning och körkort shiiit får fan panik snart.. Vill prestera bra i alla fyra men de går ju inte ihop alls! Jag måste jobba för att ha råd att ta körkort, men jag måste skippa i träningar för att kunna jobba, och sen så måste jag skippa vänner och plugga för att ha tid med att ta körkort.. fyfan! Går verkligen inte ihop :(.. Önska jag var skit duktig på att köra och kunde teorin så jag kunde boka uppkörning och teoriprov nu sen att jag inte hade så mycke träningar så jag hade tid med att plugga och jobba.. Sen att jag kunde plugga medans jag jobba som jag kunde förut när jag satt i garderoben jämnt men nu kan jag inte det eftersom jag måste servera.. De är ju mycket roligare men som sagt skulle vara skönt att kunna plugga samtidigt :/ Ja.. jag ska väll vara glad att jag har ett jobb, ett lag, att jag valde en linje jag tycker om(media) och att jag har kommit långt med körkortet.. men ja ibland blire bara för mycket! Skönt att få sluta tidigare idag iaf fast ändå inte för vi står bara och trampar med vårat arbete, när vi egentligen ska vara kvar och göra vårat arbete på lektionerna så drar man hem när man inte har någon lärare.. och då byggs de ju bara på satt man är ju inte smart! men men.. plugga lite natur och träna av all stress ikväll, tycker jag låter som en bra idé!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress