Linda Sahlström

Hejåhå

Rolig torsdag kom till skolan och insåg att vi var 6st från vår klass haha! ingen lärare har vi heller så vi har chillat som fan.. Åkte nyligen till ica och köpte glass iiih! Har jobbat lite med uppgifter idag och även mitt projektarbete hoppas jag kommer igång med det bra och att jag blir nöjd i slutändan. Snart bär de av hem och plugga lite granna behövs ju när jag har en svenska uppsats som ska in som jag måste lämna in bara skönt att ha den klar. Ikväll blire kött på träning också nice!! Och imr så ska jag jobba känner på mig att det blir en lång dag.. haha men på lördag ska jag iaf ha match sen på kvällen blire jensens och bio med hampus, mys! Har gått och blivit kär i en scarf också från nelly.com men såklart så ska den kosta 399:- Känns lite väl mycket för en sjal men får se hur det blir :) ska försöka göra lite mer på lektionen innan vi packar ihop hejdå!
 
Bjuder på en bild på sjalen! SÅ FIN

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress