Linda Sahlström

Helgen
Ja va ett tag sen jag skrev ett inlägg! Helgen har varit helt okej.. I fredags så jobbade jag till halv tolv sen kom Hampus och hämta mig sen bar de av mot Jennica för att sova där, myys! Lördagen gick vi upp vid tio så vi kunde hinna fixa oss innan Erika kom och hämta oss för vi skulle in till Erikslund shoppingcenter, va as nice där! jag hittade ett par skor sen en t-shirt till hampus! sen kl 4 så började jag jobba men slutade dock kl 8 på kvällen så de va ju skönt! Jag åkte hem och så satt Hampus där och vi hade myskväll hela kvällen och kollade på 2 filmer.. och idag så gick vi upp tidigt för att jag skulle på match i örebro så bussen gick 10.00 ifrån Hammarhallen. Vi vann matchen med 6-3 och de va as sköönt! sen nu sitter jag här hemma och väntar på hampus ska komma med min dvd-hylla han köpt till mig :D så underbar som han är! Ska väl montera den sen får vi se vad jag ska göra, måste ut och övningsköra iaf! puss

I love you!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress