Linda Sahlström

lite smått panik!
Ja som nog alla vet så kommer halloween närmare och närmare och jag ska på en halloween fest redan nu på fredag, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Får panik! Jag tänkte vara pirat för jag var det på spexfotot i nian så då har jag ju allt hemma och så blir det inga onödiga kostnader tänkte jag, men sen så tänkte jag nejj fan va tråkigt och väldigt väldigt osnyggt! Vill vara snygg i år, så började kolla på några maskeraddräkter på partykungen.se men jo tjena typ 700-800spenn för en dräkt så då krossades den drömmen! Jag har kollat vår maskeradlåda här hemma men nej ingenting man kan ha på sig. Sen gick jag på stan idag för att få lite inspiration eller köpa någon dräkt men fanns typ ingenting! Det enda som fanns var typ barndräkter eller mammadräkter dvs att dem var jätte långa och jätte stora! Vill ju vara fin, inte se ut som en gardin! ååh! Men tillslut hittade jag en kattsvans och en "kattmask" men sen när jag kom hem så började jag tänka fan va tråkigt! vill inte vara det, så ska lämna tillbaka det imr.. så vet fan inte vad jag ska vara har kollat på tradera och på blocket men har inte hittat nått som är billigt och fint! Nej är väldigt besviken på alla halloween nissar som säljer sånna saker! Usch.. Nej jag får helt enkelt fortsätta leta..!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress