Linda Sahlström

Lördag/Söndag
Mysig söndag med jennica! har varit på erikslund shoppingcenter och kollat på sjal och dataväska :) köpte en senapsgul sjal och en blå dataväska blev jätte nöjd! :) köpte även nya filmen PoC- främmande farvatten och ett par tights! Lördagen var ännu mysigare med Hampus! hade match på eftermiddagen och efter det åkte vi hem till oss och jag fixade mig och så åkte vi in till stan till jensen bofhus och käkadet, väldigt gott! Sen efter det så blev det bio och dessvärre så glömde jag mitt presentkort så fick betala den :/  menmen.. vi gick på "Fright night" den va jätte bra men lite urspårad i slutet.. men helt klart värd att se iaf! sen åkte vi bara hem och sov för båda var jätte trötta! Men nu ska jag plugga lite inför redovisningen imorgon :/ på torsdag blire studenttorsdag på poco loco hihi galet! och de följs upp av 18års firande på fredagen! Hare

Min sjal! Lite mörk bild dock

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress