Linda Sahlström

Måndag!
Jaha nähe! Måndag igen då.. seg måndag och de jobbigaste på dagen har jag kvar.. träning och plugg :( orkar fan inte.. vill bara ta de lugnt och umgås me vänner men nää funkar inte! men träning är ändå skönt de jobbiga är bara att de är i ramnäs och lite jobbigt att ta sig dit men förhoppningsvis så får jag köra dit! Fan har lite smått panik med körkort eftersom jag numera får typ cykla hem från tåget, inte kul! blir så trött jag behöver verkligen de här.. ska försöka köra på nu som fan och sen boka risk ettan på höstlovet och sen göra risk tvåan framöver.. måste boka min första körlektion också! nu jävlar ska de tas, ska verkligen försöka ta det! det enda problemet i det hela är pengar.. ska fan betala hela min student så vet inte hur jag ska ha råd :(( får se om mina föräldrar kanske kan lägga ut så jag får ta körkortet iaf.. Ja nu ska jag väl öppna böckerna, boring!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress