Linda Sahlström

Nervös!!
varit hundvakt nu söndag och måndag, hade de trevligt igår med hampus men idag har de varit as segt. Men har iaf fått lite gjort. Gick ut med hunden, starta en tvätt, städa, laga mat(Gorbys pirog) och duschat. Sen kom mamma och pappa hem vid sju med lite presenter och mat :) trevligt! Nu är jag hemma hos hampus, har spelat lite snart ska vi sova. Är väldigt nervös inför imr, då jag ska ha min första körlektion! iih.. hoppas verkligen jag inte gör bort mig dör om jag gör det :( men vi får hoppas på att de går bra.. ska även betala in en räkning och lista ut hur jag tar mig hem haha.. Åh va skönt de är med höstlov! På onsdag blire partydax hemma hos Nicole då vi ska fira henne! sen på lördag blire qvarn wooop wooop! Kommer bli grymt :D puss å kram

Osminkad och allt haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress