Linda Sahlström

Summering av helgen
Måndag igen.. fan va fort de går! snart är man 80 och sitter på en gungstol mitt ute i ingenstans haha! Helgen har varit awesome! I fredags åkte jag hem till Rosalie för att fira hennes 18års dag blev tacos och massa chips och cola för min del eftersom jag hade match dagen efter (Y) var trevligt de med.. Sen på lördagen hade vi match mot arboga borta som vi tyvärr förlora, men sen på kvällen så åkte jag hem, Hampus kom till mig och jag fixade mig lite och taggade inför kvällen. Efter jag var klar fixad så åkte jag hem till Rosalie för lite förkrök bara hon och jag! Var väldigt trevligt, sen fick vi skjuts in till stan och träffade Lina och Sandra sen bar de raka vägen in på pluto för rööj! Kvällen slutade med att en väldigt full linda sov hemma med sin Hampus hihi! På söndagen var man bra sliten så Jennica kom över för lite filmmys med en massa chips och dricka! På kvällen kunde jag inte hålla mig borta från Hampus så jag ringde och frågade om han kunde hämta mig och de gjorde han!.. Idag blire träning sen lite tv tittande om de är något bra idag vill säga.. Har haft en jätte bra helg och jag hade skit kul i lördags tack för det Rosalie! och tack Hampus för att du körde mig överallt haha! <3


Partypinglor på förfesten! Wooop

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress