Linda Sahlström

Tagg på G!
Hello! FREDAG IDAG! så jävla skönt :D idag ska vi fira min söta vän Rosalie!! Hon fyller i morgon så skickar ut en grattis hälsning då! ;) Nu äre bara att tagga inför kvällen, ska till Rosalie kl 6 och äta lite tacos och tagga mer, sen vidare in till västerås och pluto för att fira 18års bruttan! kul! skulle vara ännu roligare om jag kunde dricka, kan ju inte det för vi har match imorgon :/ men men.. får dansa aset av mig iaf! haha. Igår klippte jag mig blev ganska kort för hon tyckte jag hade slitet hår så jag ba kör du! :( men ja växer ju ut igen och de blev inte så fult heller så är helt okej, nu har jag precis färgat håret och bild kommer snart på det ;) nej nu ska jag måla naglarna och börja sminka mig och allt va jag ska göra, skjutsen kommer om dryga timmen så har ju lite bråttom! hörrs


(Bilden ej tagen idag)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress