Linda Sahlström

Trött..

Sitter i skolan och är väldigt väldigt trött! har bara setat vid datorn hela dagen eftersom vi har mediakommunikation och textkommunikation och då sitter vi bara framför datorn och gör uppgifter osv. Väldigt tröttsamt och jag håller på att somna! Jag har sån längtan till jul! Vill verkligen ha det nu, då man får mysa i massa stickat och tofflor och sen julafton med massa julklappar och god mat! Och de viktigaste av allt, man får åka skidor!!! Synd bara att jag har mina gamla skidor, eftersom mina nya blev stulna förra året i hovfjällen :/ lite trist.. så nu har jag bara mina gamla 140cm skidorna inge vidare.. Men men! Började lyssna lite på julmusik nyss, så trevligt ååh längtar verkligen till jul! En av alla högtider som jag ser upp till mest tror jag! Jaa.. men de är ju trots allt lite mindre än 2 månader kvar men förhoppningsvis så går det fort! :) Nej nu ska jag fortsätta spela haha.. orkar inte jobba har gjort lite granna men ah får se om jag gör klart det! Bjuder på en härlig julbild.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress