Linda Sahlström

Bil fan!
Jaa va säger man.. hampus jävla bil krångla sönder så tog typ 2 timmar att åka från sura till kolbäck! den fick inge ström så den la bara av.. en bil stannade och tog hjälp av startkablar så vi kunde åka iväg.. de funkade så vi kom ca 5 km sen la bil fan av igen! så hampus ringde hans mamma så fick hon komma såhär mitt i natten.. FUN men de roliga var att vi försökte få igång bilen igen med startkablar men de gick inte så nu får den stå på vägkanten mellan hallsta och kolbäck tills dem kan hämta den haha.. Ja men nu är vi iaf hemma och Hampus sitter och spelar lite jag funderar på att somna på tangentbordet just nu för jag är helt död efter denna insident plus 7 timmars jobbande.. Men köpte dock 1 mössa och 1 skjorta när jag sprang i genom butikerna innan jag började jobba.. nää nu vill jag sova! bye

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress