Linda Sahlström

;/
Skapligt trött! Vill bara lägga mig ner och sova tills jag vaknar pigg och kry imorgon bitti.. men nää går ju inte, får trösta mig med att vi ska ha första träningen i nya hallen idag, ska bli spännande! Idag har jag även insett att jag har lite smått panik över körkortet också. Vet att man ska ta de i sin egen takt men blir lite smått avundsjuk när alla säger hur bra de går för dem när de kör och att dem skulle kunna ta körkortet nästan när som helst och själv så är man på ruta ett.. känns lite surt, speciellt eftersom jag verkligen har behov av ett körkort med tanke på att jag bor 6km från centrum, men får väl skylla mig själv lite också eftersom jag knappt kör någonting men de blir ju aldrig av med så upptagna föräldrar som ja har.. men ska väl försöka ta en runda idag iaf. Längtar till morgondagen ska bli så awesome!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress