Linda Sahlström

För lite fritid!
Provet gick ganska bra idag iaf! hade hoppats att de skulle gå bättre, men vi får se vad de blir för omdöme! Nyss kommit hem från en jobbig dag! har varit full rulle hela dagen och det känns som om min hjärna är helt full och att den är skit stor. Jag som trodde jag skulle få en ledig dag från pluggandet men icke då! Martin vår svenskalärare ville att jag skulle skriva om lite i min text och kolla på ett par grejer trots att jag fick G men är bara bra det, för jag vill ha mer! ååh fy va jag har mycket att göra känner jag.. Idag göra svenskan, övningsköra och träffa hampus. Imorgon Jobba till sent, fredag jobba till sent, lördag träffa jennica och åka in till erikslund(kanske utgång på kvällen). Sen söndag match i örebro så vi kommer vara borta hela dagen typ. Måndag och tisdag måste jag plugga till provet på onsdag i historia, och sen på kvällen jobba, och på torsdag ska jag också jobba! :( liv!!!! får ju iaf roa mig på lördag. hehe..  Nä nu ska jag börja med svenskan så jag kan slappna av lite granna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress