Linda Sahlström

Frisk? nää
Sitter här i kolbäck på Hampus rum medans han är iväg och jobbar buh :/ saknar han redan även fast han sa hejdå till mig imorse.. Vaknade upp kl 10 och kunde knappt somna om men gjorde de tillslut sen vaknade jag 10.40 igen och kände att jag inte kunde sova mer. Gick upp för att gå på toa och så kände jag hur dåligt jag mådde, känns som jag har feber och är jätte täppt  i näsan inte kul speciellt inte när man har match måndag och tisdag men får se hur jag mår då :/. Nu ska jag snart ta bussen till stan iallafall och köpa en efterlängtad mössa som jag har tittat på länge nu sen bär de av hem med Hampus när han slutar igen, sen senare ikväll ska jag träffa Jennica för att gå till Folkets Park och se Sweet Wire, ska bli kul. Sen får vi se vad kvällen bjuder på.. Nu ska jag platta håret, ha de bra!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress