Linda Sahlström

trött
Nu är jag trött på pluggandet.. orkar inte läsa på mer men  ändå så känner jag på mig att om jag slutar nu så kmr de inte gå nå bra på provet.. ska nog läsa hela häftet en gång sen sova.. imorgon blir det till skolan sen åka direkt till jobbet suck inte direkt vad jag vill göra denna fredag medans alla andra hare kul på poco loco(den nya krogen) förhoppningvis så hinner jag dit en stund också får se.. Lönen kom idag och fiint! 3000kr rikare ska spenderas på en klippning och två par skor jag har spanat in sen ska jag spara inför studenten, känns som om de enda man gör är att sparar. Jaja nu har jag en låååång läsning framför mig så bäst att börja, sen kommer ju pojkvännen hit och myser ikväll också! gonatt gott folk

Skorna jag vill ha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress