Linda Sahlström

<3
Idag grinar änglarna
Och jag.. för dig min kära vän!
jag får trösta mig med att du har det bättre nu,
fan kan du inte vara här hos mig jag behöver dig nu mer än någonsin. Jag älskar dig sjukt mycket!
Kan inte fatta hur jag kunde vara så dum
jag svek dig men du har aldrig svikit mig vännen, du är bäst man kan inte vara bättre än dig!

Hur kan man vara kvar på jorden, när du inte är här? hur kan man skratta, när du inte är här? Hur kan man blicka mot framtiden när du inte är här?

Du kommer föralltid finnas kvar i mitt hjärta och i mina drömmar det kan du inte ta ifrån mig Robin, men du tog ifrån mig en del av min glädje, glädjen att ha dig som min vän
Mina vänner sa: han prata alltid bra om dig, han tyckte om dig så.. varför kunde ingen sagt till dig, linda pratar alltid bra om dig, hon tycker om dig så..
man är bra efterklok hela tiden! Det går inte att förklara hur man känner, det går bara att lägga sig ner och gråta och försöka tänka på dem bra stunderna. Jag tänker inte ge upp på livet för det var aldrig din mening med detta, men jag tänker grina när jag vill, tänka på dig varje dag och se mot framtiden.. för varje dag som går, går jag närmare dig! <3


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress