Linda Sahlström

Fullt upp!
Ja idag vaknade jag i min systers lägenhet, när klockan ringde 10.30 var klar vaken trots att jag sovit 7 timmar händer INTE ofta kan jag säga, men det var skönt :)! jag gick till tele2, så får väl vänta i någon vecka till tills jag kan använda min Iphone -.- snart tar jag ett nytt nummer fan!  ah iaf så sen åkte jag till erikslund och luncha med min syster, vi käka på chili wok , gott vare! efter det åkte jag hem till Hampus för att hämta lite saker och prova min studentklänning, den var mycket bättre än sist och det är jag jätte glad över! :) Kan faktiskt tänka mig stå i den på självaste dagen, nu!
Nu sitter jag och renskriver allt inför mitt projektarbete som ska vara inne imorgon, jobbigt jobbigt! Men vill verkligen bli klar så har man det ur vägen :)!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress