Linda Sahlström

Helgen var king!
Har inte kunnat blogga så mycket i helgen för att jag har inte haft någon dator! :) har varit en sjukt bra helg! I fredags mös jag med min lillasyster, vi kolla på tv och åt gott. På lördag åkte jag och shoppa först sen drog jag och Erika på vår lilla roadtrip! Först åkte vi till enköping och träffa en kille vi träffa på kryssningen, vi käka lite och prata minnen, var trevligt! sen åkte vi till stockholm för att träffa jimmy, och åka på bilträff. var där ett tag men blev så kallt så vi åkte hem till han ganska tidigt. Vi satt och kolla på tv till typ 3-4, vaknade vid 11 och åkte hemåt vid 14 stannade och åt på max i enköping sen åkte vi hem till mig, sen hem till jennica där adam, anton och fredrik var.. Vi spela lite kubb och de slutade med att jag sov hos jennica! :) Mycke händelserik helg och jag har haft as kul! De bästa var att sitta i jimmys bil när han körde as snabbt haha.. Så var en snabb summering haha så ni kan ju fatta hur mycke jag gjort ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress