Linda Sahlström

Worky worky
jaha som vanligt så försov jag mig imorse.. ändå sov jag typ 7-8 timmar inatt, hur länge behöver jag egentligen? Shit asså... Men men åkte iaf till skolan ca 30 min efter jag börjat. Har varit en ganska lugn dag i skolan, hade bara 3 lektioner så drog hem vid halv tre med tåget. Nu har jag försökt läst lite i historia boken eftersom vi var tvugna att läsa 14 sidor tills på onsdag.. Sen måste jag komma igång med min seminarieuppsats också, vill verkligen få bra på den. Snart blire ut och träna, kör ett konditionspass först på ca 7 km och sen intervaller och lite styrka :) Känns helt okej! Ikväll blire BB också hihi.. Imorgon ska jag jobba och tjäna lite pengar, de ska bli skönt :)! Eftersom jag inte kommer få så mycke tider nu så är det bra det jag får..
Längtar till i helgen!!

Härliga sommarfester!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress