Linda Sahlström

Don't you cry tonight!
Kan fortfarande inte fatta, vill inte , klarar inte av det! Jag går under utan dig!! Du fanns alltid där för mig varför tillät du inte mig finnas där för dig! Du var sjukt underbar, bättre vän kunde man inte skaffa sig och du ville alltid mitt bästa! En kväll som denna vill jag bara krama dig och aldrig slappa taget, vill bara prata om allt och inget och vill bara höra din röst säga du är underbar Linda och jag finns alltid här för dig- jag älskar dig! Varför är inte det möjligt längre! Klarar inte av det här. Du var alltid den där killen jag höll ett extra öga på, alltid den där killen jag alltid höll kär och alltid den där killen som jag alltid hade så höga tankar om trots allt skit snack! Du var den bästa i mitt liv.. och nu är du borta. Vad har jag gjort för att förtjäna den här smärtan?.. I need you tonight
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress