Linda Sahlström

Köp och köp, jag hör inge annat
Märks att man börjar bli gammal när man hellre spenderar pengar på att köpa hostmedicin och tvål än köpa en tröja ;)!
Har köpt mycket redan till lägenheten men ska köpa ännu mer så känner att den feta lönen jag fick kommer ta slut ganska fort speciellt eftersom jag måste storhandla och fylla upp kylskåpet imorgon haha.. Hitills har jag köpt:
 
*Diskborste
*Tallrikar
*Shotglas
*Lampa
*Filt
*Badrumsartiklar
*Doftljus
*Handdukar
*Mat
*Väggtexter
*Vattenkanna
*Ugnsformar
*Karaff
*disktrasor
 
har säkert glömt något.. men trots denna lista har jag mer än hälften kvar att köpa så som dammsugare och sånt sjukt mycket man måste köpa och då hade jag ändå turen att få lägenheten möblerat, ah men kul äre iaf :)!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress