Linda Sahlström

Happy!

Ja imorgon är det tenta dax! Vet inte om jag ska till skolan och plugga eller om jag ska försöka sitta hemma.. Skönt att sitta hemma men vet inte om jag kommer in i mitt pluggmode här.. Hmm får helt enkelt bara ta tag i det :) måste verkligen plugga mycket idag!! Har en lång bit kvar för att kunna allt ååh är sjukt mycket man ska kunna.. Aja nej är relativt glad idag trots att jag vaknade med ett rivjärn i halsen! Men ja är ganska glad för att de är snart jul och jag ska vara glad att en människa kom in i mitt liv.. En underbar människa som alltid kan få mig le! Nog med de, nu ska jag plugga :*

Anonym

hmm. Grattis till de då, låter som ditt ex aldrig klara det.
lycka till och god jul

Svar: Det är väl klart du klara de men de fanns mycket gräl också.. desamma
Linda Sahlström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress