Linda Sahlström

Jag är fan sämst

Jag har ingen ork till träning och plugg för jag lägger all energi på jobb! De är sjukt jobbigt att plugga och jobba samtidigt man har ingen ork och de fattar ingen, alla tror att de ät lätt men de är fan sjukt svårt! Man försöker vara på topp hela tiden och göra de man ska men de är alltid något som får lida, träningen, sömnen eller något.. Man måste alltid prioritera och välja bort saker de suger.. Jag orkar inte vara "duktig" och gå upp tidigt och plugga osv. För att man får aldrig sova och vila så när man väl får de så vill man bara sova och ta de lugnt men egentligen så kan man inte de får då måste man tänka på plugg.. Man blir så stressad! Jobbade 33 timmar förra veckan sen heltid i skolan sen ska man försöka träna och skit.. Jag kommer snart gå in i väggen.. Ville bara få ur mig alla dessa tankar.. Saknar mina vänner och bara sitta och prata en heldag i skolan på gymnasiet

Anonym

Du klarar dig gumman.
Det är de bästa med dig, hur stressad och uppjagad du än är så i slutändan löser du det med ett knäpp med fingrarna och går vidare.
.."this is why I love you.. because my heart tells me too"
otroligt duktig!

Svar: Tack! du vet hur man får mig på bra humör.. behövde de där
Linda Sahlström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress