Linda Sahlström

Får panik!
Får verkligen panik över balklänningen! Jag har åmat mig hur mycket som helst gällande vilken klänning jag ska köpa och det finns verkligen hur många som helst på klanningartillfest.com så det är inte så lätt. Och nu har jag nog bestämt vilken jag vill ha men den är ca 300kr över min budget men ända helt okej. Fast nu börjar jag få beslutsångest över vilken färg jag ska ha istället.. tänkte ha en mörk marinblå färg då den är jätte fin och sticker inte ut så mycket, MEN sen tänkte jag att det kanske skulle vara kul att ha någon ljusare klänning som lyser upp annars kanske man ser tråkig ut, så då passar kungsblå helt perfekt! Men shit vilken ska man ta??? hjälp snälla! Klänningen är här nedan samt färgena:





Mörkblå, ser mycket mörkare ut på bilden här tyvärr :/ så föreställ en aning ljusare




Annars finns alla dessa färger att välja mellan så de är fan svårt :/ kanske ska ta någon annan, eller vad tycker ni?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress