Linda Sahlström

Hoppas jag klarar de!
inatt sov jag hos jennica! Vaknade upp imorse av att klockan ringde 09.30 helt okej med sovmorgon faktiskt! Hade 1 lektion, natur. Efter de gick jag, malin och erika och käka risgrynsgröt i matsalen. De var väl helt okej. Efter de drog vi hem till Erika och chillade! Vi gjorde upp ett "avtal" som börjar imr. Vi ska inte äta något onyttigt och sen ska vi träna ända fram till studenten, vi fick göra upp egna mål och så! Mina mål var att jag ska hålla mig borta från allt! Förutom på helger då jag får äta glass och hemmagjorda popcorn, inte ens läsk ska jag dricka!! Vet inte om jag kommer klara de fan.. haha men hoppas! Vi ska föra träningsdagbok samt kostdagbok och sen ska vi ha möten då vi pratar om hur de går osv. Hoppas verkligen vi klarar de men de gör vi nog :D!

Idag är de fettistisdagen, fettisdagen eller semeldagen.. Många namn har den!
Jag har iaf redan käkat min semla och den smaka riktigt gott fast mådde illa efter halva så kanske bra att jag går med i detta avtal då jag inte ska äta sånt börjar må dåligare och dåligare pga sånt onyttigt! Man mår ju mycket bättre av att äta nyttigt också :)

Hade mina nya Nia skor idag också. Dem var skapligt svåra att gå i men de gick bättre idag att gå i dem, man lär ju sig.
Imorgon ska jag träffa Jennica vi ska in till stan och kolla lite ska bli trevligt :)




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress