Linda Sahlström

läskigt värre!

 

Igår var jag med Jennica och Erika vi åkte in till Erikslund och kollade på lite grejer! Jag fick med mig en deo, en hårinpackning, en topp(magtröja) och ett par amerikanska shorts lägger in bild sen :) Vart jätte nöjd för jag ville verkligen ha de. Vi åkte sedan hem till Jennica för att laga och äta tacos med Anton och Fredrik från Jennicas klass. Gott! Sen satt vi och prata om spöken, haha fy va rädd man blev! Så jag och Erika bestämde oss för att sova kvar hos Jennica så vi sov alla tre i hennes säng, myspys :)! Idag gick vi upp och gick till erika för att fixa oss till skolan. Nu sitter vi här på textkommunikation och ska snart gå ner och intervjua till vår film.. Mycke nu i detta ämne! Projektarbetet ska vara inlämnat om ca 2 månader och jag har inte kommit halvvägs än :/ Måste verkligen jobba med det mycket! De tråkiga är att jag inte kan jobba med de hemma eftersom jag inte har photoshop hemma :/ aja träning ikv iaf!!


 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress