Linda Sahlström

Looov om 1 timme!
Blir till att låna hem kamera från skolan idag för att ta bilder på sportlovet! Till fotografiskbild samt till mitt projektarbete.. måste verkligen få bra på det och måste verkligen sätta igång nu, är ca 8 veckor kvar tills det ska vara klart och jag har kommit halvvägs kanske :/! men men..

Ikväll blir det att äta mat med farmor och farfar och sen kanske träffa tjejerna, Hampus kankse kommer förbi också :) Blir tagg inför imorgon då jag ska jobba 15.30- ca 21.30 sen ska jag jobba på måndag också :)! Skönt att det är ca 1 timme kvar tills vi slutar och går på lov iaf!! 

Jag ska göra ganska mycket på lovet bla ska jag åka på kryssning, jobba och träna!

Ska försöka hålla er uppdaterade med bilder från min fotografering iaf :)



Tagen: November 2011 av mig
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress