Linda Sahlström

Måndag..
Ja måndag igen.. veckorna går fan fort, och de får dem gärna göra. Hade redovisning i svenska c idag.. gick väl helt okej men var lite pirrigt att stå där, blev att man kolla en del ner i papprena också och de är synd :/! Sen på historian fick jag reda på vad jag fick på provet vi hade för någon vecka sen och då hade jag fått MVG! Så jävla glad :DDD trodde de aldrig, hade hoppats på VG sen fick jag MVG då blev jag så himla glad :D! Stolt över mig själv! Bara att käma på sista tiden nu ;).. Har Naturprov imorgon också.. får se hur de går ska försöka plugga men de är ganska svårt när man kan göra så mycket annat, ska försöka börja snart iaf :)! ÅÅh längtar till imorgon! Jag och Hampus ska åka in till Pizza hut och äta 3:rätters sen ska vi kolla på bio :) Mysig alla hjärtans dag! Sen ska jag även åka in och ställa in mina skidor för jag får ta med dem hem på onsdag :D! Hihi så kul! Kommer se lite roligt ut att gå med en pjäxa på stan bara men skit samma ;)! Nej nu blire snart ner och hämta mamma och Elin sen ska jag hem och plugga :) Hejsvejs!

Jag är så ful idag så blir ingen bild på det! Ni får se denna härliga Magaluf bild ist!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress