Linda Sahlström

packning på g!
Har inte bloggat så mycket på sista tiden! Har inte hänt speciellt mycket heller.. I söndags spela vi match mot kumla och förlora med 5-0 :/ och igår jobbade jag... Idag ska iaf jag mamma ida och elin på kryssning! ska bli så roligt :)) Vi ska nog bara mysa och ta det lugnt kanske blir någon drink eller två också. Nu håller jag på att packa förfullt, eftersom jag inte hann det igår!
Konstigt väder! Igår när jag åkte hem så snöa de nästan snöstorm och idag skiner solen och det är nästan torrt på backarna, aja härligt med sol iaf! :)

Ps. Måste köpa nya solbrillor eftersom mina bästa gick sönder :((!
Tror jag ska köpa en ny bikini till sommaren också men vi får se ;)

ser ut som det blir denna från cubus isf. Härlig blå färg! bikinitrosorna är helt vanliga med denna färg på bara. Väldigt enkel men fin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress