Linda Sahlström

Skorna har kommit :D
I lördags var det mys med tjejerna! haha vi hade de jätte kul. Käka tacos, morötter, chips och dipp så gott! Vi kollade på film och satt och pratade :)
Igår vart de bara mys hela dagen med min babe! Vi var hemma hos honom och kolla på film, åt och var soffliggare! Idag försov jag mig :( sur! Så åkte till skolan vid elva för då hade jag min nästa lektion.. Nu har jag varit ute med flodis och provat mina nya nelly skor som kommit!! Så glad :D ni kanske får bild på det sen! Men dem var skapligt höga och jag måste verkligen lära mig gå i dem haha.. Och på tal om de min studentklänning kom igår! :D ! Den var lite för stor men snälla Maria skulle fixa den åt mig :) Så happy! Har verkligen fått många grejer denna månad: Skidor, studentklänning, jumpsuit, skor, halsband, stickade tröjor, jeans och sen ska jag köpa balklänning :) och jag har inte betala så mycke för de heller!

De här kom idag:





Igår kom:



Madelene B

Vart kommer klänningarna och skorna ifrån? De var verkligen jättefina! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress