Linda Sahlström

..
Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there


And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful!

Why didn't you call..

--------------------------------------------------

Jag saknar dig så!
Det skulle aldrig behöva bli såhär.
Ingen själ ska behöva gå igenom det här
känslan av att man inte fanns där
att man inte räckte till
att man helt enkelt inte gjorde allt man kunde för
att få dig lycklig.
Det bryter ner mig..
Hemsöker mig på natten
Jag önskar jag kunde göra något för att få dig tillbaka
Jag skulle göra allt, vad som  hellst!
Du lämnade mig här med mina tankar
Jag har bara din sorg kvar med oss
Jag ställer mig frågan varje dag
Varför var Gud tvungen att ta en son,
bästa vän, pojkvän, vän, kusin, syskon
och en helt underbar människa?
Världen är inte rättvis det hade du fått reda på
och nu, nu har även vi det
Vi älskar dig Robin! Du var värdefull jag önskade någon kunde
viska det i ditt öra innan du tog ditt beslut.
Men du ska veta att, du lämnade efter dig evig sorg och saknad
för du är värdefull och vi alla älskar dig så mycket!

Jag älskar dig Robin Lundberg! Nu, då och föralltid!
Jag räckte inte till, men jag lovar dig du gjorde det!
Den 25/12- 11, Värsta dagen i mitt liv!

En ängel har lämnat oss
kan fortfarande inte tro det
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress