Linda Sahlström

Härlig söndag!
Nyss hemkommen från personalfest i västerås, väldigt trevligt! :) Vi körde lekar åt god mat och drack. Jag gick tidigare men dem skulle senare sjunga karaoke och dricka lite mer, hade jag gärna sett ;) men men måste man gå till sista tåget till kolbäck så är det så.. Vårt lag de rosa laget vann på tävlingarna!!! Fan va king vi är.. Man fick välja bland en prisvagn med massa olika saker.. Bla. T-shirt, underlägg, handdukar, vinkylare, shaker osv.. Jag tog glas från sommersby fick 6st, tyckte det passade perfekt nu när man funderar över lägenhet och så var dem perfekta att blanda groggar i :D Super tycker jag! Tack för en trevligt kväll alla!

Imorgon ska jag nog gå uoo tidigt och börja dagen med att bara ta det lugnt och fixa mig.. Inte vanligt att jag gör det, går alltid upp i sista sekunden och stressar bara för att få sova 1-3 min mer.. ovärt!! Nej känner för att gå upp tidigt imorgon, men när man väl ligger där i sängen i morgon bitti så kommer jag nog välja dem där 1-3 minuter iaf.. men ska försöka iaf :)! Nej tänkte söka lite om medeltiden i sverige nu eftersom vi har prov på onsdag och jag ska fördjupa mig i något så jag får VG i historia.. måste få det! :) Så ingen press höhö.. Hejsvejs!

Bild på T-shirten. Frampå var det ett litet märke som det stod spendrups på. haha tyckte tröjan var lite rolig.



Här är mina fina glas! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress