Linda Sahlström

IIH :D
Hade körlektion idag. Gick relativt bra idag fast har aldrig kört inne i stan(vid skrapan) så nu fick jag göra det, var lärorikt men även mycket att tänka på så man glömde alltid bort något. men ååh är så taggad för nu bokade jag på en till körlektion på torsdag för sen har jag bara den och en till kvar innan jag kan boka uppkörning och teoriprov :DD så taggad!! Känns att det är nära nu, men usch har sån press på migsjälv att inte kugga.. Kommer aldrig kunna betala mer om jag kuggar fy :( men ja får ställa in mig på att jag inte kommer göra det. Har setat och räknat ut att jag kommer ha råd med det också, gott och väl så det känns väldigt lugnande! Är så super glad! Kommer till och med ha pengar kvar när jag betalat allt iih! :D Måste få körkort nu nu nu!! Men dessvärre måste jag skjuta upp teoriprov och uppkörning till mitten/slutet av februari eftersom jag inte kommer kunna betala allt med januarilönen men men det får väl gå! Nu ska jag byta om och åka på träning och efter det ska jag till min käreste :) mys!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress