Linda Sahlström

Torsdag
Jaha vi närmar oss sista helgen på detta härliga jullov.. och jag har 350 sidor att läsa + en super stor uppgift i religion kvar att göra innan vi börjar.. :/ tur att vi har nån vecka när vi börjar på oss att slutföra det.. men usch tycker inte om detta, men men snart går man inte i skolan så man får väl stå ut.

Ja vad händer idag då?
Jo om 1 tim och 50 min har vi samling med laget då vi ska åka bil in till stan och kolla på Rönnby- Djurgården, hoppas det blir spännande! Sen efter det blir det hem till ett tomt hus :(( men får se vad jag hittar på ska iaf plugga religion, läsa boken och plugga teorin, sen får vi se vad jag hittar på. Imorgon ska jag ner och hjälpa till på företagscupen i sura till på eftermiddagen någon gång, sen får vi se vad som händer efter det. Ska iaf jobba på lördag. Ja har inte precis planerat så mycket inför helgen så vi får se hur det blir.

Nu sitter jag och lyssnar på All this way- Amanda Fondell och skriver lite på min religions uppsats. Har inte så mycket mer att berätta för er så hejdå!

Glad tjej i Magaluf!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress