Linda Sahlström

HEELT SJUKT!
ASSÅ shit.. kan inte fatta?? När de va ca 90 dagar kvar vi ba shit snart dax, nu sitter vi här med 2 dagars väntan.. Jag har så många blandade känslor, är arg, ledsen, glad, sprallig, nervös ja allt på en gång, vet inte vart jag ska ta vägen!!! Kommer sakna alla så sjukt mycke, kan inte fatta att vi är framme här nu.. är nog fan inte redo för de här :(! Men jag kommer ha en sjukt grym kväll iaf, och jag älskar min klass(de riktiga spm) så vet att vi kommer hålla kontakten så gott de går :)! Puss på er!!

Idag har jag fixat de sista inför studenten (förutom rakat bena haha de tar jag imorgon)Kollade på sista avsnittet av desperate housewifes idag också, slutade sämst man vill veeta mer ;( men ah älskar fan den serien!..  så nu sitter jag här och är en aning trött ska nog snart sova :) upp tidigt imorgon då vi ska åka och måla lakan och klä vagnen!!!!

Gammal bild från ettan eller tvåan, sötisar !!(erika kommer hata mig ;(.. puss på dig)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress