Linda Sahlström

Blickar positivt mot framtiden!
Jag har bestämt mig, jag vill verkligen må bra och känna mig pigg varje dag.
Jag vill kunna vara en livlig person som alla trivs att vara runt.
Jag vill känna mig lycklig och hälsosam.
Jag vill kunna umgås med mina vänner och med min pojkvän.
Jag vill leva varje minut och sekund till fullo.
Jag vill känna mig glad och sprallig.
Så nu jävlar, satsar på ett positivt tänkande, för en trevligare vardag!


Börjar med att ta 14 dagar utan socker. Ska bli av med mitt sockersug, för jag känner att det sölar ner mig, jag skulle kunna vara sååå mycket piggare och gladare utan allt socker. Blir frukt för min del.

Andra saken jag ska göra är att sluta innebandy och verkligen ha kul medans jag tränar, dvs. att jag ska utmana mig själv i träningen och träna väldigt varierat.

De tredje jag ska göra är att lägga mig i tid, ska ligga i sängen kl. 2200 på vardagar för att gå upp tidigare så man hinner vakna på morgonen och äta en bra frukost, även om man vill fixa sig.

De fjärde jag ska göra är att äta frukt och grönt till varje måltid, och gärna äta mer frukt utspritt under hela dagen.

de femte jag ska göra är att umgås mer med mina vänner och min pojkvän. Hitta på saker och njuta varje minut, snart kommer jag inte ha mina vänner så nära mig och de suger, därför vill jag utnyttja varje dag till att försöka träffa dem mer(vilket vi kommer göra nu med studentevents och så) :)

Jag ska även försöka få lite färg på kropen och i ansiktet så man ser fräsch ut. haha

Jag ska verkligen försöka att uträtta allt jag har skrivit ner, och jag hoppas på det bästa. Ska fan klara det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress