Linda Sahlström

Fullt schema!
Jahapp då var det sista veckodagen på mitt lov.. Jäklar va fort det gått, men har ju jobbat och varit på kryssning så de är inte så konstigt! Idag är jag barnvakt åt min lillasyster, är även hundvakt! Så jag har nyss lagat pasta och skinksås as gott, sen om 45min ungefär ska vi ut och cykla(blir dagens träning) ca 8kilometer. Sen blir de av snabbt som attans hem, för att duscha och fixa mig! Sen in till stan för att möta upp Erika och Sara för förfest! Sara fyllde igår så därför vi ska fira henne och gå ut på krogen :D! kommer nog bli awesome! Sen ska jag och Hampus sova i min systers lägenhet eftersom jag ska jobba imorgon, första dagen på jobbet(Blue moon Bar) shit är as nervös! menmen :) Nu måste jag plugga en sväng innan jag ska ut och cykla, visar outfit sen(om jag hinner) puss!

Välkomstdrinken när vi fira Maja som fyllde 18år! Riktigt god!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress