Linda Sahlström

Summering av helgen
Galen kväll i fredags! :) Men de va sjukt kul, trots lite tråkigheter men kvällen blev helt okej :)! Jobbade i lördags och det gick bra, blev 8 timmar så var väl helt okej. Igår söndag så var jag in till erikslund ett tag, sen åkte jag Ida och Simon hem för att vi skulle fixa i ordning inför mammas hemkomst då hon varit i sälen :)! Hon fyllde nämligen år då också, så jag dukade fint och så laga vi mat och gjorde tårta(som inte jag åt) hihi. Hon blev nöjd över presenterna iaf så det var ju bra :)! Idag var jag ledig och det var jätte skönt! Synd bara att vi har ställt om till sommartid så man får sova en timme mindre :/ Jag gjorde iaf frukost på sängen och gav Hampus presenter imorse eftersom han fyllde år idag :)! Vi låg mest i soffan fram tills han skulle åka och jobba vid två. Då städa jag lite, gick ut med hunden och sen gick jag ned på sura för att ta tåget till hallsta och möta upp erika :). Vi åkte till Ica och panta burkar och köpte saker till fruktsallad, det var jätte gott men vi gjorde as mycket så vi åt knappt upp hälften! Vi kollade lite på TV osv. sen skjutsa hon hem mig vid 21 :) Trevlig dag. Nu ligger jag i sängen och ska sova GONATT :)

2 dagar i skolan denna vecka!!! Och vi har bara 3 lektioner på dem dagarna ;)!

Från i fredags!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress