Linda Sahlström

Duktiga jag!
Vårruset igår gick sådär.. men ska väl vara nöjd :)!
idag har jag varit as duktig! Gick upp 8, fixade mig duschade, åt en redig frukost och plugga lite :) sen började jag 10.40 och hade natur, efter den lektionen tog vi ett kort till vår klassbok, efter det blev det hem eftersom vi sluta. Började plugga på en gång, efter ett tag vart det ett nyttigt mellanmål och plugga igen. Så härligt väder så har pluggat ute hela dagen och solat samtidigt :)! Nu har jag läst allt 2 ggr så börjar förbereda mig inför grillkväll(partybåten) med klassen :) Tog en välförtjänt glass också :)! Så snart bär det iväg, ska förbi kolbäck först och hämta min studentklänning som är klar :D! SUPPPER .. Lovely day! så glad idag :)

Blir shorts ikväll!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress