Linda Sahlström

Hår väx!!!
GAAH! Blir tokig! Mitt hår var inte alls på topp så bestämde att skita i frissan och ta tag i problemet själv(pga att jag inte har pengar och sen vill jag inte göra det för kort) Blev helt okej jag är en bra frisör ;)! MEN jag vill verkligen ha längre!! Vill ha ca 2 dm längre MINST och det kommer jag aldrig kunna fixa till studenten så sitter och checkar lite hårförläningar men såå dyrt! Nästa fredag äre bal och jag funderar på att sätta upp en stram hästsvans men då vill jag ha jätte långt hår, och jag vet inte hur jag ska fixa det även om jag köper hårförläning eftersom då kommer clipsen synas.. problems! Nej vette fan hur jag ska göra :( FUnderar på att beställa från en hemsida fyndiq tror jag det var.. där vare billiga priser men vågar man testa? Vill inte bli blåst speciellt inte när man är ute i sista minuten! Nej blir ett snack med mamma!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress