Linda Sahlström

plugg plugg.. men snart studenten!
Gaash! Mycket jag har fått gjort idag, känns skönt! Gjorde ca 4 sidor till klassboken idag sen började jag med några frågor till en intervju, här går det undan! Nu sitter jag och planerar min trerätters middag jag ska ha för min klass, ska bli så mysigt! men något jag verkligen ser fram emot är balen som är nästa fredag :D shit va fort det gått! Men ja.. imorgon ska jag och erika göra alla plaseringskort också, fyy! men men, nu MÅSTE jag plugga vill bli klar med min seminarieuppsats, orkar inte med den! Vet inte ens när den ska vara inlämnad :(! men fan nu äre bara att kötta, kan ju nästan känna doften av studenten så nära är vi! :))))) Ska lägga upp bild på hela min outfit när min klänning blir klar (Y)
BTW.. skönt att jag inte kan gå i några skor alls så går med mina slip in skor, hur ska jag kunna jobba imorgon? ingen vet..



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress