Linda Sahlström

Så glad!!
Jag gör mestadels inlägg via mobilen nu för tiden, och den är så dum så att ibland går det inte att lägga in bilder! och det är det jag inte har kunnat göra i helgen :/.. men tänkte ladda in bilderna nu så lägger jag upp dem idag. Ja vi var hemma ca 5 imorse så jag gick direkt och la mig eftersom jag börja 8.45 idag.. men se på fan jag försov mig! -.- och eftersom jag inte var klar med min redovisning som skulle vara klar idag, så tänkte jag att jag tar sovmorgon till lektionen efter det som börjar 13. Så nu har jag precis gjort klart mitt svenska tal, känns riktigt bra :) så resten av veckan fram till fredag så ska jag läsa på det så man kan det utantill (Y). På onsdag har man historia prov, men känns så härligt för solen skiner, och det är 11 skoldagar kvar så gör inget :D!
Idag blir det vårruset på 5km, ska bli härligt fast jag måste erkänna att jag hade velat träna lite mer inför det, men ska slå min tid jag hade förra året iaf, den låg på 24 min tror jag inte säker, men ska fan slå de!!! ah nu ska jag käka lunch, hejsvejs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress