Linda Sahlström

Min babe :(

Kenny har mått dåligt ända sen i fredags! Haft feber, andnings svårigheter frossa huvudvärk osv. Vi var till läkaren fram och tillbaka men dom kunde inte riktigt säga så mycket.. Så igår natt hörde jag fetaste smällen som jag vaknar av och ser min prins ligga på golvet..då har han svimmat när han va på toa, lagom rädd blir man! Så idag åkte vi först till läkaren så skicka hon oss till akuten, så tog dom massa prover och de tog lång tid, dom fråga om han ville vara kvar eller åka hem och då ville han vara kvar, bäst så! Inge kul om de ska bli en massa svimningar här hemma.. Så han är kvar där nu har dropp och grejer! Hoppas bara han blir bra vill ha tillbaka min älskvärda pojkvän!! Gassh älskar den mannen till 1000 och lite mer.. Ska hämta han imorgon så får se när de blir! Får tidigast komma 13 så ska vara där när portarna slår upp iaf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress